2009. február 5., csütörtök

Vendégségben

A. D. Mello - A Madár Dala - Chofetz Chaim

A múlt században egy amerikai turista felkereste a híres, lengyel származású zsidó rabbit, Chofetz Chaimot és nagyon elcsodálkozott, amikor látta, hogy a rabbi lakása csak egy egyszerű szoba tele könyvekkel.
Egy asztalon és egy padon kívül semmi sem volt benne.

- Rabbi, hol vannak a bútoraid? - kérdezte az amerikai turista.
- A tieid hol vannak? - kérdezett vissza a rabbi.
- Hogy hol vannak az én bútoraim? De hát én csak látogató vagyok, csak átutazóban vagyok itt - válaszolta az amerikai.
- Én is - mondta a rabbi.



Újra meg újra útrakel(l)ünk
(Desireless: Voyage)

Héttengeren át,
felszegett fejjel -
 mégha nem is tetszik
az világnak állapotja

Az Igazán Nagy Utazás:
Hazafelé ezer veszélyen át
(Iron Maiden: Ghost of the navigator)

* * *

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése